Турківська районна рада

Подання електронних документів – що для цього потрібно?

 

Подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557.

Відповідно вимог цього Порядку платник приєднується до Договору про визнання електронних документів. Для цього платнику необхідно надіслати Заяву про приєднання до Договору в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

Контролюючий орган розглядає Заяву протягом одного робочого дня. А підтвердженням про приєднання платника до Договору є отримання ним другої квитанції.

Якщо контролюючий орган не повідомив платника про приєднання до Договору або відмову в приєднанні до Договору, приєднання платника до Договору здійснюється автоматично (дата, зафіксована у другій квитанції).

Договір діє до настання однієї з подій, зазначених у пункті 14 розділу ІІІ Порядку, в тому числі, до завершення строку чинності електронного підпису керівника.

Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб'єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням електронного цифрового підпису.

Послуги щодо отримання електронного цифрового підпису можуть бути отримані у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

 

 

Начальник Турківської ДПІ

Самбірського управління                                                             М. ПАВЛОВИЧ

 



« повернутися до списку подій